07-22-2023, 05:58 AM
07-22-2023, 05:59 AM
Do korzyści z wykorzystania technologii zdalnego dostępu w procesach serwisowych odnoszących przez producenta zalicza się:
- lepsze stosunki z klientami,
- znaczne skrócenie czasu reakcji na zgłoszenia serwisowe,
- zredukowanie liczby zgłaszanych awarii,
- zmniejszenie częstotliwości wyjazdów serwisantów, co oddziałuje na obniżenie kosztów operacyjnych,
- usługa zdalnego serwisu jest atrakcyjna, co może wpłynąć na podjęcie decyzji klienta o nabyciu maszyny u konkretnego producenta.
Po więcej informacji odsyłam na https://racontrols.pl/bazawiedzy/zdalny-...su-maszyn/
- lepsze stosunki z klientami,
- znaczne skrócenie czasu reakcji na zgłoszenia serwisowe,
- zredukowanie liczby zgłaszanych awarii,
- zmniejszenie częstotliwości wyjazdów serwisantów, co oddziałuje na obniżenie kosztów operacyjnych,
- usługa zdalnego serwisu jest atrakcyjna, co może wpłynąć na podjęcie decyzji klienta o nabyciu maszyny u konkretnego producenta.
Po więcej informacji odsyłam na https://racontrols.pl/bazawiedzy/zdalny-...su-maszyn/