Warszawskie forum ogólnotematyczne

Pełna wersja: Korzyści wynikające ze zdalnego serwisu maszyn - z perspektywy producenta
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Dzień dobry! Na jakie korzyści wynikające ze zdalnego serwisu maszyn może liczyć producent? Orientuje się ktoś?
Do korzyści z wykorzystania technologii zdalnego dostępu w procesach serwisowych odnoszących przez producenta zalicza się:
- lepsze stosunki z klientami,
- znaczne skrócenie czasu reakcji na zgłoszenia serwisowe,
- zredukowanie liczby zgłaszanych awarii,
- zmniejszenie częstotliwości wyjazdów serwisantów, co oddziałuje na obniżenie kosztów operacyjnych,
- usługa zdalnego serwisu jest atrakcyjna, co może wpłynąć na podjęcie decyzji klienta o nabyciu maszyny u konkretnego producenta.
Po więcej informacji odsyłam na https://racontrols.pl/bazawiedzy/zdalny-...su-maszyn/
Przekierowanie