03-25-2024, 03:35 AM
03-25-2024, 03:35 AM
Do podstawowych korzyści z wprowadzenia technologii zdalnego dostępu w procesach serwisowych osiąganych przez producenta można zaliczyć:
- dużo lepsze stosunki z klientami,
- znaczne skrócenie czasu reakcji na zgłoszenia serwisowe,
- zmniejszenie liczby awarii,
- ograniczenie wyjazdów serwisantów, co przekłada się na niższe ponoszone koszty operacyjne,
- usługa zdalnego serwisu uważana jest za atrakcyjną, co może wpływać na podjęcie decyzji klienta o nabyciu maszyny u danego producenta.
Po dodatkowe wiadomości zapraszam na https://racontrols.pl/bazawiedzy/zdalny-...a-maszyny/
- dużo lepsze stosunki z klientami,
- znaczne skrócenie czasu reakcji na zgłoszenia serwisowe,
- zmniejszenie liczby awarii,
- ograniczenie wyjazdów serwisantów, co przekłada się na niższe ponoszone koszty operacyjne,
- usługa zdalnego serwisu uważana jest za atrakcyjną, co może wpływać na podjęcie decyzji klienta o nabyciu maszyny u danego producenta.
Po dodatkowe wiadomości zapraszam na https://racontrols.pl/bazawiedzy/zdalny-...a-maszyny/