Korzyści wynikające ze zdalnego serwisu maszyn - z perspektywy producenta - Wersja do druku +- Warszawskie forum ogólnotematyczne (http://dyskusyjne.warszawa.pl) +-- Dział: Forum dyskusyjne (/forum-3.html) +--- Dział: Po godzinach (/forum-9.html) +--- Wątek: Korzyści wynikające ze zdalnego serwisu maszyn - z perspektywy producenta (/thread-87.html) |
Korzyści wynikające ze zdalnego serwisu maszyn - z perspektywy producenta - Gluthol - 07-22-2023 05:58 AM Dzień dobry! Na jakie korzyści wynikające ze zdalnego serwisu maszyn może liczyć producent? Orientuje się ktoś? RE: Korzyści wynikające ze zdalnego serwisu maszyn - z perspektywy producenta - Woodsde - 07-22-2023 05:59 AM Do korzyści z wykorzystania technologii zdalnego dostępu w procesach serwisowych odnoszących przez producenta zalicza się: - lepsze stosunki z klientami, - znaczne skrócenie czasu reakcji na zgłoszenia serwisowe, - zredukowanie liczby zgłaszanych awarii, - zmniejszenie częstotliwości wyjazdów serwisantów, co oddziałuje na obniżenie kosztów operacyjnych, - usługa zdalnego serwisu jest atrakcyjna, co może wpłynąć na podjęcie decyzji klienta o nabyciu maszyny u konkretnego producenta. Po więcej informacji odsyłam na https://racontrols.pl/bazawiedzy/zdalny-dostep-zastosowanie-na-przykladzie-serwisu-maszyn/ |